Mindent rólunk – mindent a patikákért 2. rész

Szerződésmódosítás

Sorozatunkban 2. részében a szerződésmódosításhoz kapcsolódó legfontosabb információkat gyűjtöttük össze.

Amikor egy patika bizalmat szavaz szoftvereinknek, és csatlakozik hozzánk, a szerződéskötéskor átadjuk a patika vezetője számára a létrejött szerződéses viszonyhoz kapcsolódó dokumentumokat, köztük az ÁSZF-et (Általános Szerződéses Feltételek) és a Hirdetményt, melyek egyenként rögzítik a partneri kapcsolat legalapvetőbb részleteit szabályozó feltételeket. Az ÁSZF és a Hirdetmény azok közé a nélkülözhetetlen dokumentumok közé tartozik, melyeket szükséges minden esetben áttanulmányozni, mert ezekben található minden olyan információ, melyek a gördülékeny napi munka garanciái.

Fontos részleteket tartalmaznak

Ezeket a dokumentumokat a szerződéskötés előtt e-mailen rendelkezésre bocsátjuk, hogy minden leendő partnerünk alaposan áttanulmányozhassa, és a felmerülő kérdések minden részlete a szerződéskötésig pontosítható legyen. Az ÁSZF-et mellékleteivel és a Hirdetményt a csatlakozást követően, e-mailen kívül a QB-Pharma és a daxa™ programok erre a célra kialakított menüpontjában is közzétesszük.

Mindkét szoftverben vezetői jogosultsághoz kötött az ÁSZF és a Hirdetmény megtekintése.

A daxa™-n belül, a jobb felső sarokban a felhasználó neve mellett látható kis nyílra kattintva az így legördülő menüben, az ÁSZF menüpontban érhető el.

A QB-Pharma irodai programrészébe a gyógyszertárvezető eSzemélyivel történő belépése után az Egyéb funkciók menüpontban megjelenik a QB-Pharma szerződés dokumentumok menüpont. Erre kattintva böngészőben megnyílik az ÁSZF oldala.

 

ÁSZF változásai

Amennyiben változás áll be az Általános Szerződési Feltételekben, arról a Pharma Cloud előzetesen legalább 30 nappal a kapcsolattartási adatok között megadott bizalmas e-mail címén értesíti partnereit, a módosított dokumentumot pedig a daxa™ és QB-Pharma fent részletezett menüpontjaiban is közzéteszi. Amennyiben az új ÁSZF-fel kapcsolatban kérdések, észrevételek merülnek fel a patika részéről, azokat a dokumentum hatálybalépése előtti napig jelezheti az ügyfélszolgálat felé.

Szerződésmódosítás

Ahogy a Pharma Cloud szolgáltatásportfóliója bővül időről időre, úgy a patikák egyedi igényei is változhatnak, legyen szó egy patikai fejlesztésről, mely igényli a szoftverszolgáltató felé az igénybe vett szolgáltatások körének módosítását, bővítését.

A Pharma Cloud és a patika között érvényben lévő szolgáltatási szerződés módosítását az alábbi módon igényelheti a patika:

A módosítási igényt telefonon és e-mailen egyaránt jelezheti a patika ügyfélszolgálatunk felé a 06 1 436 9931-es telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@pharmacloud.hu e-mail címen. A bejelentést követően kollégáink felveszik a patikavezetővel a kapcsolatot, és egyeztetik az igényelt plusz szolgáltatással kapcsolatos részleteket.

A módosítás a partnerhez tartozó Megrendelőlapon egy szolgáltatásmódosító szerződés formájában kiküldésre kerül a patika részére. Amennyiben a patika elfogadja az azon szereplő, a kért szolgáltatásra vonatkozó ajánlatot, a Megrendelőlap aláírásával fogadja el azt. Az aláírt Megrendelőlapot a patikavezető a Pharma Cloud számára visszaküldi, majd a beérkezéstől számított nyolc naptári napon belül a Pharma Cloud aláírva visszaküldi a patika által megadott bizalmas e-mail címre, majd az megrendelt szolgáltatást, illetőleg hardvereszközt 15 napon belül aktiválja/beüzemeli.

Az Intelligens Árazó bekapcsolása

Az Intelligens Árazó szolgáltatás megrendelése esetén a szolgáltatás bekapcsolása a következő ütemezések szerint történik:

Amennyiben a megrendelés a hónap 15. napjáig aláírva beérkezik, úgy a szolgáltatás a patikában a következő hónap első napjától elindításra kerül. Amennyiben az aláírt megrendelés a hónap 15. napját követően érkezik be, úgy a szolgáltatás a megrendelés beérkezését követő 2. hónap első napján kerül aktiválásra a patikában.

Sorozatunk következő részétől kezdődően bemutatjuk majd azokat a szolgáltatásokat, melyeket a daxa™ és QB-Pharma szoftvereinkkel dolgozó patikák választhatnak bármikor, meglévő szerződéseik új elemeiként.