Mindent rólunk – mindent a patikákért 4. rész

A bérleti konstrukció előnyei

Sorozatunk aktuális részétől azokat a szolgáltatásokat mutatjuk be, melyeket a daxa™ és QB-Pharma szoftvereinkkel dolgozó gyógyszertárak választhatnak meglévő szerződéseik kiegészítő elemeként. A 4. részben a bérletes konstrukció előnyeit foglaljuk össze.

 Ahogy azt az előző részekben már írtuk, a Pharma Cloud szolgáltatásai között elérhetők olyan pénzügyi és informatikai megoldások, melyek fokozatos megtérüléssel hosszabb távú növekedést biztosítanak a patikáknak. Ennek egyik legjelentősebb eleme a bérletes konstrukció.

Az informatikai eszközök fejlődése rendkívül gyors ütemű, egyre gyorsabb, kisebb méretű és alacsonyabb energiaigényű eszközök érhetők el a gyártók kínálatában.

 Egy szolgáltatás számtalan előnnyel

A vásárlók gyors kiszolgálása, a patika miliőjéhez jobban illeszkedő informatikai megoldások, a biztonságos üzletmenet – ezek azok az okok, amiért a Pharma Cloud ügyfeleinek nagy hányada él a cég a bérletes konstrukciót jelentő szolgáltatásával, felismerve ennek számtalan előnyét, így például, azt, hogy a bérelt hardverekért a szolgáltató vállal felelősséget, és ha netán meghibásodás tapasztalható, azonnal, késlekedés nélkül biztosít partnerei számára a szerződésben felsorolt típusú, vagy legalább azonos paraméterekkel rendelkező eszközöket.

Az a gyógyszertár, mely él a hardverbérlet lehetőségével, nem saját maga ruház be ezen tárgyi eszközökbe, hanem helyette egy szolgáltatást vesz igénybe, mely konstrukciót bármikor, menet közben módosíthatja a bérlet időtartama alatt. Amennyiben a patika bővülne például új officinai munkaállomással, egyszerűen megteheti azt, hogy a meglévő bérletét kiegészíti az új hardverekkel. A bérleti időszak lejáratához közeledve a Pharma Cloud munkatársai hardverfelmérést kezdeményeznek, hogy javaslatot tehessenek a lehetséges folytatásról, akár új bérlet indításáról.

A szolgáltatás egyebek közt magában foglalja az alábbiakat is:

  • jogtiszta operációs rendszer telepítése
  • működtetéshez szükséges szoftvercsomagok telepítése (SQL, ODBC, TeamViewer, böngésző, dokumentumkezelő, e-Személyi kliens, stb.)
  • patikai szoftver telepítése számítógépekre, laptopokra, notebookokra
  • Android alapú, saját fejlesztésű program telepítése mobil eszközre (TC20, TC21)
  • szükséges hálózati beállítások elvégzése, perifériák illesztése
  • 3. féltől az ügyfél által igénybe vett szolgáltatások, eszközök illesztése a patikai rendszerhez

További előnye a bérleti konstrukciónak, hogy a hardver eszköz bérleti szerződéssel rendelkező partnerek számára eseti „Helyszíni kiszállás díja” díjtétel a helyszíni munkavégzések során nem kerül felszámításra, helyette a bérleti szerződéshez havi kiszállási díjátalány tartozik.

További részletek és igénylés

A konstrukcióval kapcsolatos részletek az aktuális ÁSZF-ben és Hirdetményben olvashatók, melyek megtalálhatók a QB-Pharma és a daxa™ programok erre a célra kialakított menüpontjában. A daxa™-n belül, a jobb felső sarokban a felhasználó neve mellett látható kis nyílra kattintva az így legördülő menüben, az ÁSZF menüpontban érhető el. A QB-Pharma irodai programrészébe a gyógyszertárvezető eSzemélyivel történő belépése után az Egyéb funkciók menüpontban megjelenik a QB-Pharma szerződés dokumentumok menüpont. Erre kattintva böngészőben megnyílik az ÁSZF oldala.

Amennyiben Ön is szeretné igénybe venni a hosszú távú előnyökkel bíró bérleti konstrukciót, vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 1 436 9931-es telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@pharmacloud.hu e-mail címen. Bejelentését követően kollégáink felveszik patika vezetőjével a kapcsolatot, és egyeztetik az igényelt szolgáltatással kapcsolatos részleteket.