Új telefonos menürendszer segíti a bejelentéseket

Július 17-e óta új menürendszerrel találkoznak azok, akik tárcsázzák az ügyfélszolgálat 06 1 436 9931-es telefonszámát. Most bemutatjuk, hogyan segíti a bejelentések kezelését az új struktúra.

Az ügyfélszolgálati munka tudásalapú működésében egy jól strukturált híváskezelés jelentős mértékben képes emelni az esetkezelések hatékonyságát és így az ügyfélélményt, vagyis a partnerek pozitív tapasztalatait, melyet az ügyintézés során tapasztalhatnak. Ezzel a kitűzött szándékkal került átstrukturálásra a Pharma Cloud telefonos menürendszere. Partnereink visszajelzései, valamint ügyfélszolgálatunkra beérkező esetek elemzésének nyomán a beérkező hívásokat és bejelentett eseteket az alábbi menürendszer szerint fogadjuk:

Ügyfélszolgálatunk 06 1 436 9931-es telefonszámán, a már megszokott főmenüben kiválasztva a daxaÔ-val vagy a QB-Pharmával kapcsolatos ügyintézést, az itt látható új almenük alatt jelenthetik be aktuális észrevételeiket, kéréseiket, kérdéseiket:

  • 1-es gomb: Expediálás funkciókat és betegkiszolgálást érintő problémák bejelentése. – Ezt kell kiválasztani abban az esetben, amennyiben az officinában, a táránál történik egy expediálást hátráltató, akadályozó probléma. Ez lehet például pénztárgép-probléma, vagy a szoftver Expediálás funkciójában az értékesítést gátló, hirtelen jelentkező hiba. Emellett abban az esetben is ezt a menüpontot választhatja, ha olyan problémát tapasztal, mely kihatással van az értékesítésre.

 

  • 2-es gomb: Irodai funkciókkal és általános szoftverhasználattal kapcsolatos kérdések és hibabejelentés – Ezt kell kiválasztani, amennyiben irodai funkcióban tapasztalnak problémát, vagy szoftverrel kapcsolatban támad kérésük, kérdésük. E menüpont tárcsázásával segítséget kérhetnek az ügyfélszolgálattól például NEAK-elszámolások beküldésével, kizárt vények korrekciójával, lekérdezésekkel, vagy cikktörzzsel és árazást érintő kérdésekkel kapcsolatban. De ezt a menüpontot választhatják abban az esetben is, ha készleteltéréseket tapasztalnak, esetleg szállítói számlával kapcsolatos kérdésük támad, meghibásodik egy külső, számítógépes eszköz, vagy szoftverfunkcióval kapcsolatos segítségre van szükségük.

 

  • 3-as gomb: Reklamáció, panaszbejelentés – Az új telefonos menürendszerrel szeretnénk lehetőséget adni partnereinknek, hogy reklamációjukat, panaszukat, egy-egy aktuális kérdéstől és hibabejelentéstől leválasztva, külön is jelezhessék felénk. Ezt a csatornát megnyitva az a célunk, hogy szolgáltatási tevékenységünkről még pontosabb képet kapjunk, és lássuk, hol szükséges javítani a folyamatainkon, rendszereinken, munkánkon. E panaszbejelentésre szánt vonalat kiemelt ügyfélszolgálati szakértő munkatársaink kezelik, az ide érkező hívások pedig vezetői szinten monitorozásra kerülnek.

A telefonos menürendszer megújításával az esetek priorizálása még pontosabbá válik, a bejelentések pedig célzottan, és még rövidebb időn belül az abban illetékes szolgáltatási/üzemeltetési területünk kezelésébe kerülnek. Az új rendszert az első tesztidőszaka alatt folyamatosan monitorozzuk, és az eredmények, valamint partnereink visszajelzései nyomán, amennyiben szükséges, tovább tökéletesítjük.