A számlák beérkezése

Megesik, hogy egy fontos dokumentum, egy e-mail, vagy annak melléklete úgy tűnik, mintha nem érkezne be postafiókunkba. Gyakori jelenség ez például Gmail fiókok esetén. Ilyen fontos dokumentum a számla is. Segítségképp részletesen bemutatjuk ennek beérkezését.

A Pharma Cloud által kibocsátott számlák a vállalat központi rendszerén keresztül, egy technikai e-mail címről kerülnek kiküldésre. Feladó e-mail címként a pharmacloud@kulcstavszamla.hu jelenik meg a levelezőfiókokban. Mivel ez egy automatikus kiküldéshez kapcsolt technikai cím, és nem levélváltásra szolgál, így ez az e-mail cím nem tud leveleket fogadni, az erről a címről érkező levelekre partnereink nem tudnak válaszolni.

Az ügyfélszolgálat és a pénzügy is segít

A számlával, az azokon szereplő tételek jelentésével, az egyes szolgáltatások tartalmával kapcsolatban, valamint számlamásolat igény esetén az ügyfélszolgálat munkatársai a szokott elérhetőségeken, az ugyfelszolgalat@pharmacloud.hu e-mail címen, vagy a 06 1 436 9931-es telefonszámon fogadják a megkereséseket. Amennyiben részletesebb pénzügyi információkra, számlaegyeztetésre, vagy más, pénzügyekkel kapcsolatos kérdésekben lenne szüksége a patikavezetőnek vagy a patika könyvelőjének segítségre, úgy ügyfélszolgálati munkatársainktól kérhető a pénzügyes kollégával való közvetlen telefonos egyeztetés.

A számlák megjelenítése a Gmail levelezőrendszerben

Azon partnereink, akik eszközbérleti szerződést is kötöttek a Pharma Cloud Kft.-vel, havonta több számlát kapnak – külön a bérleti díjról, külön a szoftverszolgáltatás havidíjáról, továbbá akik fiókpatikára is igénybe veszik szolgáltatásainkat, azok számára a fiókpatikákra szintén külön számlákon érkeznek a fizetendő díjak.

Ahogy a bevezetőben is említettük, bizonyos levelezőrendszerek, főképp a Gmail esetében sok esetben úgy tűnik, mintha nem érkezett volna meg minden számla.  Mivel ugyanazon feladótól, egymás után érkeznek ezek a levelek, a Gmail levelező ilyenkor összerendezi egymás alá, és összecsukja a leveleket, csak a legfrissebbet mutatva. Ezt úgy kell elképzelni, mintha egy folytatólagos levélváltás lenne, amelyben a korábban érkező levelek alulra kerülnek, és csak a legfrissebb látható teljes egészében, ám a többi levél is ott bújik meg a látható alatt, csupán ki kell bontani a Gmail által összecsukott leveleket a levél alján található három pontra kattintva.

Váltsunk nézetet!

Ezt az összecsukott elrendezést a Gmail levelezőfelület nézetbeállítása, az ún. beszélgetési nézet okozza. Az alábbi két ábrán segítséget adunk ahhoz, hogyan lehet ezt a nézetet kikapcsolni.

  • A levelezőfelületen a jobb felső sarokban kattintsanak a fogaskerék szimbólumra, a Beállítások menüre.
  • Az így megjelenő kis panelen görgessenek le legalulra, az utolsó, E-mailek beszélgetésekbe rendezése szekcióig, és itt vegyék ki a pipát a Beszélgetési nézet feliratú jelölőnégyzetből.