A Pharma Cloud szolgáltatásai (1. rész)

A szoftvereinkhez tartozó alapszolgáltatásokon túl számos olyan megoldást biztosítunk, melyek összessége egy patikai működtetést teljes körűen lefed, továbbá a Pharma Cloud és a patika közötti napi szintű együttműködésben is kínálunk olyan lehetőségeket, melyekkel gördülékenyebbé válhat az ügymenet. Új sorozatunkban ezeket fogjuk részletesen bemutatni.

 

1. rész: Kapcsolattartás

Amikor egy patika bizalmat szavaz szoftvereinknek, és csatlakozik hozzánk, a szerződéskötés és átállás folyamatát követően több platformot is biztosítunk a patikavezető és a patikában dolgozó kollégák számára a kapcsolattartásra.

A szerződéskötés során átadjuk a patika vezetője számára a létrejött szerződéses viszonyhoz kapcsolódó dokumentumokat, köztük az ÁSZF-et (Általános Szerződéses Feltételek) és a Hirdetményt, melyek egyenként rögzítik a partneri kapcsolat legalapvetőbb részleteit szabályozó feltételeket. Az ÁSZF és a Hirdetmény azok közé a nélkülözhetetlen dokumentumok közé tartozik, melyeket szükséges minden esetben áttanulmányozni, mert ezekben található minden olyan információ, melyek a gördülékeny napi munka garanciái.

Fontos a részletek ismerete

Ezeket a dokumentumokat a szerződéskötés előtt e-mailen rendelkezésre bocsátjuk, hogy minden leendő partnerünk alaposan áttanulmányozhassa, és a felmerülő kérdések minden részlete a szerződéskötésig pontosítható legyen. Az ÁSZF-et mellékleteivel és a Hirdetményt e-mailen kívül, a csatlakozást követően, a QB-Pharma és a daxa™ programok erre a célra kialakított menüpontjában is közzétesszük.

Amennyiben az ÁSZF bizonyos részlete később módosításra kerül, arról a módosítást megelőző legalább 30 nappal tájékoztatást küldünk a partnereink által megadott bizalmas e-mail címre, valamint feltesszük a két program dokumentumok számára kialakított menüjébe.

E-maillel a hatékony kommunikációért

A szerződéskötéskor kapcsolattartásra Önök az alábbi e-mail címeket adhatják meg részünkre:

  • Bizalmas e-mail cím: az az e-mail cím, melyhez kizárólag a szerződést megkötő patikavezető fér hozzá. Erre a címre egyedi ajánlatokat és más, szolgáltatásokkal kapcsolatos bizalmas információkat küldünk.
  • Pénzügyi e-mail cím: lehetőség van külön, pénzügyekkel kapcsolatos információkhoz (pl.: számlázás, egyenlegközlő, fizetési emlékeztető stb.) megadni e-mail címet. Vannak patikák, akik erre a célra könyvelőjük elérhetőségének rögzítését kérik a szerződésben.
  • Általános e-mail cím: ide olyan e-mail cím is megadható, melyhez a patikavezetőn kívül a gyógyszertár munkavállalói is hozzáférnek. Erre az elérhetőségre a szolgáltatással kapcsolatos tájékoztatókat, leírásokat, egyéb értesítéseket küldünk.
  • Szoftver e-mail cím: a QB-Pharma szoftvert használó partnereink számára beállított olyan technikai e-mail cím, amely a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel való elszámolás továbbításához szükséges.

Ahhoz, hogy minden információ a megfelelő csatornán a megfelelő személy(ek) számára a megfelelő időben a rendelkezésre álljon, javasolt a fenti lehetőségek közül minél több, célzott elérhetőséget megadni, emellett a QB-Pharma szoftvert használó partnereink számára érdemes a programban rendszeresen figyelni az értesítéseket, mert dokumentumot, levelet a szoftver dokumentumtárába helyezünk el.

 Sürgős üzenetek

Azonnali, fontos üzenetek esetére a QB-Pharma szoftvert használó partnereink számára a program mellett telepítésre kerül a Notify platform, a daxa™ programhoz szerződő patikák számára pedig az ún. RSS üzenetküldő. Mindkettőben rövid szöveges üzenet formájában küldünk a patikáknak sürgős tájékoztatást, szoftverrel kapcsolatos, vagy harmadik fél működését érintő információt.

Ha minket keresnek

Amikor partnereinknek támad szoftvereinkkel, vagy meglévő szolgáltatással kapcsolatos kérdése, Ügyfélszolgálatunk munkatársai várják megkeresésüket telefonon (06 1 436 9931) vagy e-mailen (ugyfelszolgalat@pharmacloud.hu).

A bejelentett kérést, kérdést, problémát az ügyfélszolgálat munkatársai első körben igyekeznek azonnal érdemben megválaszolni, amennyiben viszont ez a jellegéből fakadóan nem kivitelezhető, az ügyfélszolgálat a megfelelő szakterület felé továbbítja a felvett jegyet, majd annak megoldásáról a partnert tájékoztatja.

Ügyfélszolgálatunk optimális kapacitásszervezése nyomán a bejövő hívásoknak jelenleg több mint 90%-át azonnal tudjuk fogadni, minden más esetben pedig átlagosan mindössze 15 perc a visszahívás ideje. Amennyiben minden munkatársunk foglalt, elegendő egyetlen nem fogadott hívás is a patika részéről, a hívás rögzítésre kerül, és az ügyfélszolgálat minden esetben visszahívja a patikát.

Amennyiben szolgáltatás vagy eszköz megrendelése, vásárlása vagy bérlése kapcsán szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, abban az esetben a patikával szerződést kötő értékesítő kollégát kereshetik.

Bővülő kommunikáció

Az elmúlt mintegy fél évben kommunikációs csatornáink jelentősen bővültek. Július óta havonta olvashatnak rólunk és újdonságainkról a PATIKASZOFTVER c. hírlevelünkben, melyet minden hónap végén elküldünk Önöknek e-mailen.

Weboldalunkon is folyamatosan bővülő tartalmakkal várjuk Önöket, egyebek között a Gyógyszerészakmai információkat tartalmazó aloldallal, ahol dr. Gyarmati Kinga gyógyszerészszakmai vezető jogszabályértelmezéseit tesszük közzé rendszeresen. (www.pharmacloud.hu)

Legújabb platformunk pedig a Pharma Cloud privát Facebook csoportja, ahol lehetőséget kínálunk a kötetlenebb, közös párbeszédre. (https://www.facebook.com/groups/470315941751099)